måndag 9 juli 2012

Sommar och sol!


Härlig sommar kantarells macka!


Har haft en helt underbar dag idag. Första lugna dagen på mycket länge. Morgonen började med att jag skjutsade ut mannen till jobbet... Sedan åkte jag och ungarna och fixade svärmors hår. Min son åkte därefter hem till en kompis och jag och min dotter åt lunch hos svärföräldrarna.
Efter mätta magar åkte även jag och Olivia hem till familjen Pettersson. Där blev vi kvar efter att jag fick en plats i solen och tog emot mina första solstrålar!!!!
Jag satt på den där stolen i säkert tre timmar!!!
Har faktiskt fått lite färg i dag.....Kors i taket. Dock hade jag svarta långbyxor på mig, dom satt tight och fint efter den varma stunden i solen.


Efter en lugn stund hos Petterssons så tog vi bilen hem till min mor och fars lilla koloni stuga. Där blev jag serverad jordgubbar och kaffe!Ännu en stund sittandes i sommar värmen.

Nu har jag hämtat hem mannen. Sill, färskpotatis och två glasvin och lite ogräsrensning så sitter jag ner IGEN!!!
KÄNNS SOM JAG HAR SUTTIT MIG IGENOM DENNA DAG! Eller är det här folk kallar semester?! ;)


Inga kommentarer: