söndag 29 juli 2012

Saknar....


Dagar och kvällar har bara rusat iväg denna sommar. Det är inte många kvällar jag har njutit med barnen eller hela familjen. Har stort sett varit hemifrån hela juli mellan 9-21.00. Men jag försöker fånga upp dom få stunderna jag har njutit och bara fokusera på det.

Men det har varit en intressant resa denna månad. Inte bara att det har varit fokus på jobb utan hur jag och Denice har hittat nya sidor hos varandra. Inga dåliga, utan positivt. Jag är ganska förvånad över hur smidigt vi samarbetat med varandra. Inget tjafs, men ifråga ställt varandra ibland , tagit beslut som passar oss båda och faktiskt kommit överrens om allt än så länge.
Kanske för att vi känner varandra så bra redan eller för att vi är så olika, men med samma smak, eller så är vi båda ganska bra på anpassa oss.....?

Ja,jag vet inte?
Jag, som många vet kan lätt känna mig kvävd om jag har nån för nära in på mig.Känner inte alls så med Denice. Snarare att jag känner mig tryggare med vart vi har varandra. Vi har gått in i oskrivna roller som vi naturligt fallit in i. Jag litar på henne till 200%.

Vi har slagit ihop våra ideér och försökt tagit fram det bästa ur oss båda och här står vi nu och förverkligar nåt som en gång bara var en dröm.

En flickdröm som nu är sann.

Det här är starten på ett nytt kapitel i våra liv.
Vi vet att livet är som en berg o dalbana redan. Så nu får vi koncentrera oss på hur vi ska tackla det.






1 kommentar:

Anonym sa...

Såååååå kul att läsa, och såååååå kul att det fungerar så bra. Åh, vad glad jag blir!!! Stor kram och lycka till! Ser fram emot att (förhoppningsvis kunna) närvara vid den framskjutna invigningen. Kram!!