lördag 28 juli 2012

MAKEOVER....

Klockan är strax över tolv på natten och självklart har jag haft massa damp projekt för mig.......;)
Började med att hela familjen låg och titta på James Bond på tv. Efter att barnen smällt i sig massa godis och filmen bröts av nyheter (Tv 4 borde bli förbjudna att ha 20 minuters lång nyheters paus i en film?!?!?) så somnade dom och jag vart antagligen inspirerad av alla asiatiska tjejerna i filmen så jag frågade min man vad han tyckte om att jag skulle färga mig mörk igen.

-Han tyckte det var en mycket bra ide eftersom han tycker jag ska vara MÖRK!

Men han trodde kanske inte att jag skulle färga mig PRONTO.

Ja, nu sitter jag här och ser ut som mitt naturliga ursprung.
Får se om det blir en HIT eller MISS när han ser mig i sängen?! ;)



Min förvandling:




Före.


Slitet, glanslöst, sommarfärg.


Mörkt och glansigt!


Don`t do this at home!!!

Vill du bli mörk i höst när du tröttnat på ditt sommar blekta hår, gå snälla till en frisör så ditt hår inte blir grönt! 


Inga kommentarer: