onsdag 13 juni 2012

Sommaravslutning!



Imorgon är det sommaravslutnings fest på barnens dagis. Alla som ska börja förskole klass ska tackas av imorgon......Jag börjar nästan böla....Har blivit fruktansvärt känslig dom sista åren....

Jag kommer att grina lille skutt tårar när min son ska ta fröken i hand och sedan ge henne en kram för att bli lämnad till skol världen!!!

Usch, kan man frysa in ungarna i frysen så dom slutar växa?! ;)
Jag vill ha min bebies tillbaka....

Som tack till dessa underbara fröknar, för dom har VERKLIGEN varit helt FANTASTISKA så ska dom få en varsin "relax"  av barnen. De förtjänar dom!

Det var någon av mammorna som kom på denna fantastiska ide och  det mest fantastiska var att dom tyckte fröknar skulle få komma till min och Denice salong som öppnar i augusti!

Och självklart ska vi se till att fröknarna får en skön och avkopplad stund hos oss! 

Inga kommentarer: