tisdag 3 april 2012

VÅR/SOMMAR BLOND


 
Våren är här och dom flesta människor vill ha ljusare hår! Även jag....
Tänkte tipsa om några blonda färger jag gillar och berätta varför jag gillar lite guldigare blond. På ett  långt hår är det för att det ger intrycket av att det ser FRISKARE ut. Men självklart passar inte alla blondiner i guld och koppartoner. Men man kan blanda lite guld i det vita håret så får den kalla tonen en annan lyster!

Vita, ask blonda hår passar få i. Jag vet några som passar grymt bra i det ,men som sagt det är få. Oftast är dessa tjejer väldigt ljusa i sig. Ljusa ögonbryn,ljus hy och blir vita i håret av sig själva av bara sol ljus.
Undantag , så tycker jag att tjejer med kort hår eller någon annan cool frisyr passar bra i vit/askiga hår.
Men vad jag tycker står för mig. Du bestämmer fortfarande!!! :)










(Min favorit blonda på blonda.)




TIPS TILL MÖRKA TJEJER SOM VILL BLI BLONDA:



Dock är det väldigt svårt att gå från brunett till sån här snygg sommar färg.Men ha tålamod och pengar i plånboken ! ( Kan  ta några gånger tills önskad resultat!!!)




Inga kommentarer: