söndag 15 april 2012

Inspiration

Igår var vi i Stockholm och hälsade på min mans kusin som fyllde år! Hon bjöd på Mexikansk mat och mexikansk tårta. Väldigt gott!!! Fem stjärnor av fem möjliga.;)
Dessutom var deras inredning HELT I MIN STIL!  
 Ger er några detaljer......


As snygg lampa! Gillar kameran och stativet bredvid också. Nu är det så att kusin M är fotograf....Därmed snygga kameror och foton här och där i lägenheten.


ÄLSKAR DENNA STOL, SÅ SNYGG!!!. Hoppas att dom tröttnar på den så jag kan få ärva den......



Jag kan säga att jag har en MYCKET NÖJD dotter hemma, som har fått åka tåg, tunnelbana och tvär bana på en och samma dag!!! 
Nu är ÄNTLIGEN hennes TJAT om att "åka tåg Stockholm " slut!!! 
På bilden håller hon STOLT i min mans kusin som hämtar upp oss i tunnelbanan som går mot Söder.


Inga kommentarer: