torsdag 22 mars 2012

Normalt?

Älskar att somna med barnen när jag har läst god natt saga för dom och klockan bara är 20.00.....Men avskyr att jag alltid vaknar klockan 21.30 och är super pigg! Varför kan jag inte bara fortsätta sova? Ja, så nu sitter jag här framför datorn klockan 22.10 och resten av familjen snarkar i otakt på övervåningen......Tydligen är jag den enda på hela gatan som inte sover eftersom jag kan se att ALLA hus är kolsvarta.

Detta innebär att min morgon promenad jag planerade i huvudet i morgon bitti kommer nog inte bli av, eftersom jag kommer att vara sååååå trött!
Träningen går USELT för mig! Min form är den SÄMSTA någonsin!!!! Nu sitter byxorna som korvskinn och midjan pressas härligt över kanterna......
Jag fattar inte att jag INTE orkar???? Känner mig som en utsitten sackosäck.

Kanske blir jag trött av att se alla runt omkring mig som hysteriskt tok tränar, äter kvarg dag och natt och går under SUPER DIETER. Jag borde bli peppad, men blir tvärtom.....

Kanske för att jag kämpat dom sista sex åren med att sluta vara så kontrollerad av mat och träning....Men ibland önskar jag att jag kunde få lite av "kontroll-Madde " tillbaka, till en lagom nivå iallafall. Det är lika jobbigt att vara kontroll freaken som att vara den där slappa personen som ser sig själv förändras till nåt den inte har sett ut eller varit på många år....

Aldrig är man nöjd!

Inga kommentarer: