onsdag 21 mars 2012

Härlig dag!


En fantastisk fin dag att vandra runt i Stockholm när solen skiner och termometern visade 13-16 grader ute. Idag kände jag och min vän att vi fick med oss mycket inspiration hem från resan. Dock handlade vi knappt någonting eftersom tiden bara sprang iväg! Det blev som vanligt ingenting till mig, men lite till barnen.....

Svarta" Hunter kids" till min dotter. Köpta från MATHILDE.

Baddräkt till min dotter från Mini Rodini, NK.
Mini kjol från butiken ZARA till dottern.

Skor från ZARA till min son som matschar med jackan jag köpte häromdagen på Kapphal.
 


Tyvärr slutade det roliga med att min väns cykel blev stulen på tågstationen underdagen idag!!!! Hennes fin,fina 30 års present är nu spårlöst försvunnen......En mycket ledsen tjej och jag som vän är nu väldigt arg på tjuvarna!!!

Inga kommentarer: