fredag 23 mars 2012

Vaken.....

Min son lider av krupp när han har eller precis har haft en förkylning i kroppen. I en och en halv vecka har han haft en konstant hosta på nätterna så jag har sovit SÅDÄR!!! Inte konstigt att jag är så trött på dagarna och att träningen inte legat som prio nummer 1 när allt just nu är suddigt. Klockan är nu 03.10 och nu har han sovit i hela tio minuter utan en hostning...det kommer väl lagom till när jag lägger ifrån mobilen jag skriver ifrån just nu. ( jag tror medicinen jag gav honom nu, gjorde susen.) Jag hoppas på en långpromenad imorgon och imorgon kväll ska vi träffa goa vänner. Det ska bli jätte spännande och se vad dom hittar på att göra för mat denna gång!? Det är alltid nya smakupplevelser när vi träffar dom. Nä, nu ska jag försöka mig på att somna om igen.... Förresten, var det någon som såg filmen som gick ikväll " Jiddra inte med Zohan" med Adam Sandler??? Jag skrattar lika mycket varje gång jag ser den filmen. Såååå sjuk humor, vilket jag gillar!!!:)


GOD NATT!

Inga kommentarer: