torsdag 23 februari 2012

DAY HOME


Jag vet inte hur många gånger jag har gått in och ut i samma affär och hållt i denna kudde med fjärilen på!? Den är ju så söööt! Men det är inte så att det är brist på kuddfodral här hemma, inte....
Gillar även den med flugan, men har inte sett den här i Västerås? 



Från det ena till det andra......

Min dotter har i flera månaders tid tjatat hål i huvudet på mig om att hon vill ha ett par örhängen. (Givetvis har hon sett att jag har...) Så jag bestämde mig för att köpa  "klipps" örhängen idag. Hahhaa! "klipps" örhängen alltså,  jag kommer ihåg hur stolt jag var över mina första. =)

Oj,oj,oj vad stolt och glad hon  blev! Jag har minst tagit 211 stycken IPhone kort på den lilla damen som skulle fotas i alla olika vinklar. Viktigt att ta kort från vänster till höger så att man såg att hon hade örhängen i BÅDA ÖRONEN!

Min son blev MYCKET LYCKLIG över sitt laser svärd (Star Wars) som kostade mig endast 49 kr.

Köper inte leksaker till barnen annars bara sådär.....( Har iallafall slutat med det...)
Födelsedagar,julafton eller att dom sparat sina pengar och vill köpa något....ja då får dom självklart leksaker!

Men idag ville jag unna dom båda nåt litet!

Inga kommentarer: