fredag 17 februari 2012

EN GLIMT FRÅN HUSET!

God morgon! I dag fick jag inte sova länge alls. Min son vaknade strax för sex denna morgon. GÄSP!!!!
 Så nu sitter vi här i vardagsrummet och tittar på barn tv.


Tänkte ge er små detaljer från "huset" . Kom på mig själv att jag har gått och blivit "kott tokig". Har grankottar överallt!!!


Fat från TINE K HOME. Köpt från Tullhuset.


Kottar till max! Ljusstaken älskar jag. I julas hade jag svart/vita julkulor i, nu kottar och lite längre fram ska jag byta till mina vita stenar jag plockade i Skåne en sommar.  


kottar....


Ägget från indiska och tofsen från Tullhuset. Detalj från mitt linneskåp.


Ljusstakar från Tine K och den med stjärna från Lexington.


Vaser som står i mitt linneskåp i vardagsrummet.






Lite detaljer hemifrån mig!


Inga kommentarer: