måndag 30 januari 2012

Knaper,knaper,prosit,nästäppa,atjo!!!!!

Nä usch förbannade förkylning och feber! Just nu knaprar jag IPREN för att intala mig själv om att jag INTE är sjuk...
Man känner sig ju inte så fräsch när man ligger bredvid sin partner i sängen med en hög av snorpapper, tiger balsam undernäsan för att kunna andas....(Det bränner satan, men min mamma gjorde alltid så på mig när jag var liten så jag inte skulle vara så täppt. )
Halstabletterna har redan tagit slut, så jag lär ju köpa nya idag.

Stackars J! Där ligger jag och låter som en hel orkester av oljud:

"Knaper,knaper,prosit,nästäppa,knaper,prosit,hämtar luft,fräser...Atjo,knaper,fräser,knaper,nästäppa......" Och så fortsätter det långt in på natten.

Och nu till nåt helt annat....Jag åt min första semla i söndags, och den var faktiskt god! Jag är ingen jätte fan av semlor, men en eller två detta år kan jag nog få i mig!;)


Inga kommentarer: