onsdag 29 maj 2013

PT,PT,PT......




Galet skönt gym pass jag fick till igår!
Hoppas att jag hinner med ett till denna vecka. 2 pass är bättre än ett och förra veckans enda pass är bättre än inget...
Det är så man får tänka när träningen inte hinns med som det ska. ;)

Men konstigt nog ökade jag mina vikter igår med 10-20kg på vissa övningar.
Har äntligen blivit bättre ifrån mina inflammationer och kan nu börja ta i lite.

Om jag inte var frisör så skulle nog mitt dröm yrke just nu vara PT.
 Tänk att glida omkring i träningskläder hela dagarna. Håret i en tofs och osminkad.
(Eller så skulle jag vara den där snygga PT som är tok sminkad och har glamour hår. Vilket som, passar mig!)

Självklart drömmer jag också om att vara PT utomlands, i värmen.....
 I Sverige verkar inte efterfrågan på privata tränare så stor....
(Förrutom för Carina Isaksson som har arslet fullt. Men hon är också den BÄSTA!)

Så jag lägger ner den drömmen för denna gång och fortsätter göra folk vackra i håret. :)

Inga kommentarer: