söndag 21 april 2013

Tips!




Fanastisk skön helg med sol, grillning och goda vänner på besök!

Idag har vi beställt nya vitvaror från Elgiganten.
Blev ingen SMEG utan SIMENS och rostfritt.
Kyl,frys och en spis kommer hem til oss i maj!

Big smile.:)

Bara en diskmaskin som fattas...
Men som min man sa till mig...Nu får du faktiskt vara nöjd med det du kommer få och inte börja bekymmra dig för en diskmaskin också! (Jag tyckte nämligen att vi skulle ha köpt allt på samma gång..;)) )



Från det ena till det andra...
Som halv asiat har jag alltid drömt om långa ögonfransar. Mina är korta och står rakt framåt istället för n sving uppåt. Fast jag använder både ögonfrans böjare och mascara så åker mina fransar lika förbannat neråt igen. Jag måste alltid böja, på med mascara, böja igen....

Jag har haft allt! Allt från Dior, YSL, Max Factor, Shiseido,Isadora och många flera....men inget duger!

Men så har vi ju världens bästa smink på jobbet som jag inte har provat.
Varför?
Vet inte?
Rekommenderar alla andra, men uttnyttjar inte det själv.
Hur dum får man bli?

Nu har jag ÄNTLIGEN hittat min bästa, bästa,bästa mascara!!!!!!
Och den mascaran har funnits framför mig HELA TIDEN...

Nu böjer jag bara en gång och sedan målar jag lager på lager och fransarna håller sig uppe. Och dom ser t om med JÄTTE långa ut!!!! Länge sen jag fick en wow uplevelse med smink!
 


 
Min nya bästis!
 
ID minerals vatten fasta mascara!!!!
Perfekt till mina små asiatiska fransar som har vägrat böja sig!
 
 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev jag jättelockad att prova mascaran. Ska göra det när jag köper ny, helt klart.

En annan sak. Jag hittar aldrig rätt färg på foundation, underlagskräm eller vad man nu vill kalla det. Jag vill kunna lägga på ett lager för att se fräsch ut och dölja mina ständiga rodnader här och var. Men jag vill kunna dra på ordentligt och vill att det ska se ut som min egen hud, inte som att jag valt fel färg och ser allt för sminkad ut. Kan hon som håller på med smink på ditt jobb sånt? Dum fråga kanske. Men som du säkert förstår är detta en uppgift jag inte kan lösa själv utan jag behöver ett proffs.
Vad skulle det kunna kosta att få hjälp av henne?

Tacksam för svar.

Unknown sa...

Hej! Denice heter våran makeup artist. Det är hon som jag äger salongen med. :)
Hon är otroligt duktig på makeup, speciellt om du vill ha hjälp med en klassisk naturlig look men också om du är intresserad av en fest makeup.
Vi har makeup kurser för 695 kr/60 min. Då ingår det produkter för priset! Bra va?! :))
Du är jätte välkommen in!
Kram Madde