fredag 19 april 2013

Fynd.




Fick en av bokning i dag.
Inte bra...
Jag och luncher går inte bra ihop. Lyckas hamna i massa kläd affärer och "tror " att jag fyndar.
På ett sätt och vis har jag tjänat pengar men jag har också förlorat en massa pengar.
Avbokningen blev 480 kronor minus....
Sen handlade jag sex stycken tröjor för endast 570 kronor på 50% rea. 

En suddig bild på mig tagen av våran egna lilla fotograf här hemma.
Tröjan är i färgen korall i verkligheten och kostade endast 99 kronor på Gina Tricot.



Morgonpromenaden började bra i morse tills vädret plötsligt tog storm och lilla jag höll på att flyga bort!
Pricken över i:et var när det kom snöblandat regn som gick snabbt över till hagel!!!!
Suck!
Många som tänker rätt åt den där jävla hurtig bullen.;)))

Jag har fått "några" gliringar denna vecka . 
Men det är bara att svälja och le. 

Har jag bestämt mig för nåt, så har jag!

Inga kommentarer: