lördag 9 mars 2013

Melodifestivalen.

Jag har suttit med kudden lika mycket framför ansiktet som jag har haft den bakom ryggen.
Jag har sjungit med David och hans "Skyline"och tystats ner av barnens extrema protester om att jag inte får sjunga.....

Jag har tok laddat barnen med att det är "mello" ikväll. Dom såg verkligen framåt att se Anton och Sean Banan men Louise Hoffsten sjöng sin låt för tidigt i programmet och båda ungarna somnade.
Kanske spelar jag den nästa gång när barnen vägra somna?....Då lär dom ju somna ståendes.

Jag gapade stort och alla tjugo godis bitar föll ut när Danny stod på scen som brandman. Jag kikade lite generat bakom kudden ännu en gång.

Jag skrattade högt åt våran snoriga Gina idag! Bara älskar hennes skämt!
Domare Klitros, klitoris,Klitos...
Nja, vad hette han egentligen?
Hahaha!

Många hurrar åt Carola.
JA, hon har en jäkla sång röst . Grymt bra! MEN, vad hade hon på sig? OCH jag tackar Gud att hon sjöng Främling för 30 år sedan då original soundet var bättre än i kväll.
Carola ska vara Carola inte försöka vara nån cool pop prinsessa.
Blir bara B....


Det här är underhållning gott folk!

HEJ LÖRDAG!

Inga kommentarer: