onsdag 20 mars 2013

Nu kör vi!


(Philip stretchar.)

Äntligen, äntligen har jag börjat tagit tag i mig själv.
Kraften och till och med färgen i ansiktet har kommit tillbaka.

Har ställt klockan på 5.45 två dagar i rad för att hinna med ett lätt morgonpass på hemmets konditions maskin.
40 minuter i lugnt tempo är var jag orkar just nu.
Bättre än ingenting...

Jag har tydligen smittat av mig på min son som snabbt blivit intresserad av mammas tränings insats.
I går stod han 15 minuter på våran crosstrainer därefter gjorde han armhävningar lite här och där i huset,magträning och slutligen avslutade han allt med lite stretching......

Innan han somnade igår planerade han dagens träning....
Han ställde sig på maskinen i morse som han sa, men han gav upp ganska snabbt. Hahahha!

Idag är dagis och skola stängd så idag blir det lek och bus här hemma med barnens vänner.

I kväll blir det födelsedags firande.
Min mans morbror fyller 60 år och det antar jag kommer att firas med födelsedags sång och ett glas med "SKÅL"! ;)

Inga kommentarer: