tisdag 19 mars 2013

Härlig dag med SEBASTIAN/WELLA



Härlig inspirerande kurs dag med SEBASTIAN/WELLA.

Världens bästa Chrille undervisade oss i Sebastian produkterna och lärde oss om dom nya färgerna i Illumina.
Helt fantastiska färger!!!

Blanka och fina resultat och idag var vi själva modellerna. 

Önskar att jag hade tagit kort på alla.....
Istället tar jag kort på oss när vi är som fulast....Typiskt mig...
och lägger ut det på bloggen dessutom!

Vi får se om tjejerna stryper mig på torsdag när jag är tillbaka på plats.

Är ni nyfikna på hur vi ser ut, så kom in till oss på Köpmangatan 1B. 



Nu är jag så galet sugen på att färga hej vilt på mina kunder, men dagis och skola är stängd imorgon och därmed kommer jag att vara hemma.

Nästa gång jag ska inspireras av Chrille blir tillsammans med Hans från Noir då Sebastian har sin "In the saloon artist" kurs i Stockholm den 3 maj!

Ser framemot det.:)

Inga kommentarer: