måndag 25 februari 2013

Very nice!


Jag har känt mig som en "stelbent isprinsessa" idag!
Fantastisk känsla....

Idag slog familjen Myhr till med att åka skridskor på Rocklunda. 



För att vara andra skridsko åket för mina barn så var jag verkligen riktigt imponerad.
Olivia är ju van med att trippa omkring på högklackade skor  och dansa balett så hon har  automatisk kopplingen i sig.

Min son tror att han ska vara världs mästare på en gång och skyllde på att isen var dålig när han ramlade i början...
Man kan inte hålla sig för skratt när han trampar på och tror han ska åka som alla hockey proffs på en gång.

Viljan, styrkan och envishet har han.

Han vägrar att vi ska lära honom...Han kan ju redan åka!!!! :))))
(En mini Zlatan.....)

Jag är lycklig att bara vara ledig!

Imorgon åter till jobbet. 8-18 tisdag, onsdag och torsdag. 
Sedan blir det lång ledigt. Fredag, lördag,söndag och måndag avslutar jag mina barns sportlov med.


Fantastiskt väder!!!
Synd att jag alltid måste sminka mig så hysterisk mycket med foundations...
Hade varit brun annars efter en dag som denna.




Inga kommentarer: