söndag 24 februari 2013

Lite bilder från min söndag.


Ok, det här är en del av min sneda ryggrad....
Ingen vacker syn. 


Blev överraskad i morse när en bekant hittade en kvar glömd present hemma hos sig. 
Min 30 års present!!!!

Hahahah, inte en dag försent!;))))

ME, VERY HAPPY!



Vid frukost bordet i morse fick jag plötsligt hopp om livet igen!

Jag behöver bara en jäkla bra make up artist (Denice Özel), en 10 000 kronors klänning och en catwalk....
Sen är jag på banan igen! ;)))


Efter lunchen idag gjorde jag ordning min dotter till hennes egen tolkning av prinsessan Leia i Star Wars!


Redo för kalas!



Som vanligt här hemma firar vi att det är söndag med ett glas vin och god mat. 
I dag serverades det fisk soppa med saffrans smak.

Nu in i duschen och sedan mys i soffan med mannen min. 
Han har lovat mig sista delen av Twilight!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Inga kommentarer: