söndag 2 december 2012

1 advent

Min internet funkar inte här hemma! Så jag bloggar från mobilen, det innebär att bilder inte kommer i ordning och text blir som det blir!:/

Det har varit full rulle hela helgen. Fredagen premiär på Folkets, lördag kalas och mys ute i Irsta. Jag hann t om en snabbis in på Tullhuset där jag köpte bland annat en ny klocka.
Samtidigt som jag var där var Maria Montizami där inne.
Jag fattade inte varför det blev så mycket uppståndelse runt henne när JAG faktiskt också var där!;)))
Jag tycker jag själv är minst lika cool som hon!;))) nä, skämt och sido ....
Kul att hon var i stan!:)

Idag har jag en sliten karl här hemma. Han ligger fortfarande och sover... Men det är han värld! Så mycket fester som jag har varit på sista tiden så är han med all rätt värld lite egen tid.

Jag önskar alla en trevlig första advent!

Inga kommentarer: