söndag 11 november 2012

Mera kort.

Vi var 25 deltagare och jag fastnade självklart för alla norrlänningar.
Efter en kväll med 10 stycken norrläningar så började jag självklart vrida rösten till
" Jooo, men visst...."
Inåt sugande ljud istället för att svara "ja".....

Denna tjej trodde jag bar på en supporter sjal!
Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig!!! Märkes grejer är inte så hett uppe i norr....
Jag förklarade för henne att det var en GANT sjal....Det här är en MULLBERRY väska. Hon var inte dugg imponerad. Höjde på ögonbrynen och sa nåt liknande att var det var för fel på "Gina Trico"
Hahahahah, skrattar fortfarande så jag håller på att storkna.
Inte för att jag vill imponera på någon, men så skön attityd hon hade!:))))


Sebastian professionals tar över Café Opera och kör sin grej!






Jätte härlig och glad norrläning som jag hängde med  från 10-24.00 då jag sedan försvann ner till Sture. 

Jo, men visst....
Här platsar jag inte ens med på bild!



Tjejen som skapar tex. Lady Gagas solglasögon.
Här sänder hon oss en liten hälsning.

Några tjejer från publiken kom frivilligt upp på scenen för att bli  fearless stylade.





Inte lätt att fota inne på en nattklubb...



Jag skrattade åter igen så jag låg i fosterställning när jag upptäckte att bartendern inne på Sture har knäppt kort på sig själv istället för oss!!!!! 

Inga kommentarer: