söndag 11 november 2012

Fantastisk helg med SEBASTIAN.

Jag vet knappt vart jag ska börja. 
Min helg har varit en fantastisk med nya vänner, inspiration, fest,fest,fest och idag har jag sovit i omgångar till kl.15.00.

Slut som artist.

Vi börjar lite smått med bilder från i helgen. (Kommer att lägga ut ytterligare senare, för det blev ett antal kort.)


I fredags bodde jag på Hotell Riddargatan som låg ett stenkast från SEBASTIAN studion där jag skulle tillbringa min dag på.



På kursen fick vi lära oss om SEBASTIANS filosofi och träffa deras  "artist directors" som är kända  i frisör världen.






Dockorna bakom Benjamin, fick vi jobba två och två på. På kort tid skulle vi  skapa en frisyr. Inte lätt att  kokas ihop med någon man inte känner och man tänker olika....Men alla fixade det tillslut!


Efter kursen var det party !!! 


Först tre rätters middag på restaurangen CIAO CIAO.


Sedan Cafe Opera, där SEBASTIAN teamet hade show! 



Det blev VÄLDIGT sent må ni tro. Knallade hem till hotellet vid 05.00.
Hoppade upp ur sängen vid 10.00.
Hem till Västerås för  att fixa mat och annat innan våra middags gäster skulle komma!


Fick så fina gåver från våra middags gäster. Dessa små prydnader ,hjärta, stjärnan och peace tecknet som ni ser på den andra bilden  kommer från Tullhuset. Märket är House doctor.
Fick även ett jätte fint vin som vi inte öppnat än.


Inga kommentarer: