lördag 24 november 2012

Jag ska aldrig...

Varför upprepar man sina misstag gång på gång?
Ska man inte lära sig av dumheter?
När man i dag är 31 år och två barns mamma, gift, har företag är man inte vuxen då och ska "veta" bättre?
Nu ligger jag här idag och har super ångest..

Ångest för att jag inte håller mina krav på hur en vuxen människa ska dricka.

Lagom Madelen, lagom!!!

Jag har ju lovat mig själv, vin/vatten/vin/vatten...istället blir det vin/vin/vin....
Idag har jag mer eller mindre bott på toaletten!
En sån där dag man inte får behålla någonting som åker ner i halsen...för det kommer lika snabbt upp.
Inte förrän nu,kvällstid har jag fått behålla middagen som J hämtade hem.
Och nu knaprar jag på en påse med popcorn helt själv.

Sakta, sakta börjar att återhämta mig.

Det tackar vi för, tackarrrr!

Som sagt, jag ska aldrig mera...

Inga kommentarer: