lördag 24 november 2012

Berörd

Mitt hjärta klappar i två hundra. Mina ögon är fyllda med tårar och mina känslor är alldeles upprivna och rädda för tanken av att missta mina barn och man.

Jag har insett att jag bara ska titta på komedier. Skräckfilmer, barn som dör, sjukdomar är absolut inget för mig!

Jag har grinat krokodiltårar alldeles nyss. Jag har tom hämtat in barnen till våran säng för jag vill att vi ska vara vi fyra tillsammans.

Tanken att mista någon i familjen eller att mista hela gör så fruktansvärt ont så jag bör samla mig själv så jag inte får andnöd snart.

I slutet av denna film jag såg, så kommer pappan hem från jobbet efter lång dag på jobbet. Han ser sin fru sitta i deras gunga nere vid sjön själv.
Han inser att allt inte står rätt till och frågar vart barnen är?
Han upptäcker snart att dom flyter omkring i sjön. Han hoppar i och får tag i dom tre små kropparna och kämpar med att få upp dom på land.
När han lagt alla tre på rad kommer hand fru fram och säger:
Jag älskar dig. Vi kan låta dom torka vid bordet och ha dom som våra dockor.....och så fortsätter hon....
Hon ber honom i slutet av hennes samtal att få gå fri och han skjuter henne i magen!
Ni hör!!!
Jag mår så dåligt just nu! Varför tittar jag på sånt här????

Nu ska jag krama och pussa på mina små älsklingar som ligger i min säng. Det spelar ingen roll att jag sover på en yta som är 6 cm. Jag älskar att höra när dom andas.

Inga kommentarer: