måndag 26 november 2012

FOLKETS.


Jag har knappt hunnit återhämtat mig från helgens bravader då jag idag såg på kylskåpet om helgens PREMIÄR!

"FOLKETS"

Ett nytt ute ställe för oss lite "folkligare" människor  som gillar lyxigare ställen.
Folkets miljö går i 60-talets anda och kommer att erbjuda en ny sofistikerad bar och en mycket stilfull restaurang.

Efter kl. 21 kommer dom att höja musik, volym och puls.....Och det gillar ju jag som är en gammal avdankad party prinsessa!

Min titel som "Party prinsessa " är svår att bli av med....Förstår inte varför? ;))
Ska det inte komma en ny ung tjej som kommer och tar min titel någon gång?
:)))

ETT STORT PLUS till grabbarna som öppnar FOLKETS är att dom har skickat ut alla inbjudningar handskrivet på kuvertet.

I LIKE!!!

Det är inte varje dag man får ett brev som är adresserat handskrivet i sitt namn!
....
om det inte är bröllop eller dop.



Som sagt, det har tagit några dagar att återhämta sig ..Ingen träning, mest glass, godis, kakor...
Men imorgon kör vi igen!

World class, HERE I COME!





Inga kommentarer: