lördag 27 oktober 2012

Sliten

Oj....i dag har jag inte varit kaxig! Trött och sliten efter gårdagens trevligheter. Tanken var att bara gå ut och äta en god middag med nära vänner. Men eftersom det var löning igår så hade alla restauranger fullt och vi fyra tjejer blev utan mat och drack oss mätta på vin istället...

Igår beställde jag hem min d.brand jacka och ett par "boyfriend" jeans! Så snygga!!! Jeansen kan ni se på mitt inlägg om d.brand.

Just nu myser vi framför tv:n. Min mans morbror är här med sina barnbarn. Barnen leker i lek rummet och vi vuxna tittar på fotboll.
I dag tillagade jag en saffrans soppa med lax, torsk,räkor och musslor i. Alltid lika nervöst att bjuda min mans morbror på mat efter som han är "mäster kock" här i Västerås... Han åt... Han fyllde på....Så maten var nog godkänd.;)))

Inga kommentarer: