söndag 28 oktober 2012

God morgon!

Jag ligger här i min säng, fortfarande svälld från gårdagens middag. Det har precis blivit tyst här hemma efter att J och barnen lämnat huset.

Min son har sitt livs första höstlov och min dotter är hemma på måndagarna då min man är pappa ledig!

Dock tror jag han redan börjar ångra sig om att vara ledig med ungarna en hel vecka....

Jag tänker iallafall att skönt att det inte är jag som är ledig varje dag!!
Jag har redan fått huvudvärk innan jag har hunnit vakna......


Nu har jag för flyttat mig till frukostbordet. Jag njuter verkligen av tystnaden!!!!

Skönt att J "pronto" skulle till verkstaden med bilen så ungarna är hos svärmor... Verkstaden är ju självklart ingen billig historia men absolut värt tysnaden...

Tysnad = 4250kr....

Jag beundrar alla mammor och pappor som frivilligt jobbar 50% för att vara hemma med barnen...
Missförstå mig inte....jag älskar mina barn! Men dom kan stundvis vända ut och in på mig och jag mer eller mindre ser ut som " arga Sara".

En del i min närhet skrattar nog just nu och tänker " men du som har så lugna barn" ....
Ja, jag vet! Men JAG är jävligt känslig!!!










Inga kommentarer: