lördag 8 september 2012

Skövde mässan


Varför jag åkte till Skövde mässan var att få se denna karl, Hans Nilsson från NOIR STOCKHOLM.

Hans blev utvald till Årets frisör 2005 och är idag en eftertraktad hårstylist inom mode och tidningsbranchen. Hans Nilsson och Ellen Eriksson startade Noir Stockholm 2007 som ligger på Regeringsgatan 80 i Stockholm.

Jag är mycket stolt över att NOIR STOCKHOLM har valt att jobba med SEBASTIAN precis som vi på Made by i Västerås också har valt att jobba med.

Jag/Made by har i veckan fått ett häftigt erbjudande i samarbete med SEBATIAN  som jag kommer att berätta mer om senare  här i bloggen.

Noir Stockholm. 


Vi var nöjda med Noir men annars var mässan mer ris än ros.
Vek mig dubbelt och skämdes rejält när företaget Grazzette of Sweden presenterade sin show. Mer B kunde det inte bli.
Cathrin visar vad vi tyckte om showen här uppe på bilden!!!! ;)))) 


Fast dåliga visningar så hade vi trevligt när vi minglade runt. 


NOIR STOCKHOLM


Martino Cartier som samarbetade med Baldacci  visar upp sina modeller på golvet. 



Inga kommentarer: