torsdag 6 september 2012

I dag...


Olivia är VÄLDIGT nöjd med sina nya höst kläder!!! 


Dock hittar vi inga höst skor eftersom barnskorna är inte lika fina som dom vuxna som har klackar......tycker hon!!!
Ja,ja jag får köpa höst skor till henne en annan dag när hon inte är med... 



Åt en super duper god lunch på restaurang K9 i dag.
Min dotter tog ett mycket "fint" kort på mig....(NOT!)


Hahahh, där fick du . ;))))))



Lördag morgon åker jag och några tjejer till Skövde. Vi ska besöka en frisör mässa. Tanken är att  få hem lite inspiration i frisyr och form.
Dock trodde jag att Skövde låg utanför Stockholm. Blandade ihop denna mässa med Älvsjö mässan.....!
Min snabba bilfärd på nån timme i mitt huvud blev plötsligt förlängd med några ytterligare!!!!!
Jag som hatar att åka bil.....
Men som tur är har jag trevligt sällskap som kommer att vara min stora räddning när bilfärden kommer ta hela min dag...;)

Inga kommentarer: