söndag 30 september 2012

SÅ SKÖNT!

Nu kan jag äntligen vrida på huvudet igen! Har varit hos min massör som har stans grymmaste handtag!Fast kroppen gjorde så ont, så ont idag så var det ändå så skönt! Hasse fick mitt blod att strömma igen.
Vad skulle jag göra utan Hasse Mokvist? ;))

Jag som aldrig har haft migrän någonsin har tydligen haft det varannan dag senaste månaden. Därav känslan av illa mående, svimnings känslan, prickarna som distraherar min syn......
Hasse talade om mycket för mig idag. Det var inte så konstigt att min kropp har reagerat som den har gjort när min kropp är så stel som den är just nu.

Jag ska fortsätta att ta hand om den nu, så det kan bara bli bättre. Jag skulle behöva börja träna igen, men det är ett annat kapitel......

Jag har blivit helt insnöad på INSTAGRAM. Helt fantastiskt kul att ligga och kolla bilder hela kvällarna. Bättre än bloggar och tidningar!!! Ja, nu sa jag det.....

Men jag har fått så himla mycket inspiration från människor världen över. Kläder, stilar, bilder, vyer etc.

Jag funderar på att göra en offentlig sida på INSTAGRAM där jag kommer att lägga ut inspiration och sedan ha kvar min privata för mina nära och kära. ;) Men inget bestämt än.

Tyvärr har datorn tagit över mitt liv och därav kanske min gam nacke????
Ni kanske har märkt att jag inte skriver varje dag? Kommer inte fortsättningen inte göra det heller utan när jag har tid och lust.

Nej nu måste jag sluta för nu börjar jag få ont i nacken igen.....

KRAAAAAAAAMMMMMM

Inga kommentarer: