måndag 17 september 2012

Nu är det dags igen!

Nu har min dotters ridning satt igång igen....Ni skulle ha sett henne när jag berättade att våran vän hade anmält oss till söndags ridningen. Hon gav ut ett sånt glädjetjut så att jag trodde jag skulle bli döv på köpet.

I vanlig tur ordning så tycker jag fortfarande att det luktar tok äckligt och att det är bajs överallt...Men kan ändå inte låta bli att tycka att det är lite mysigt att gå bredvid stans stoltaste och lyckligaste tjej.

Jag har fortfarande inte lärt mig hur man sadlar....så jag uttnyttjar fortfarande stalltjejerna som hjälper glatt till....
Dom andra mammorna undrar säkert när jag ska lära mig?!?! Hm.......Det kommer....Nån gång.......


Jag blev väldigt väldigt chockad när min son plötsligt ville följa med och se syrran rida. Men han var väldigt NOGA med att berätta att han var bara "Olivias STORE BRORSA".
Joda satte....

Han var inte intresserad av att rida....Kanske tyckte han att dom 10- åriga stallflickorna var söta i allafall?!

Stolta små tjejer!






Inga kommentarer: