onsdag 12 september 2012

nöff nöff

Kommer att se ut som en julgris till jul om jag fortsätter att gotta mig såhär!
Fick nämligen 2 kg blåbär av svärföräldrarna idag. Dom vill att vi ska bli friska snart så dom vill boosta oss med massa blåbär.

Då tänkte jag så här att jag slår två flugor i en smäll och gottar mig och blir vitaminberikad på en och samma gång.
Ja, det vart ju en smulpaj till denna vecka........

Lugn svärmor......Använde bara lite.....Det finns massor av neutrala blåbär kvar som jag ska ha i yoghurt, keso eller fil......

(Nyttiga kan vi vara imorgon! Finns ALLTID en NY dag och NYA möjligheter....
Livet blir ju lite busigare såhär, när man äter onyttigt mitt i veckan! )


I dag har jag också premiär gått i mina nya NUDE skor!
Väldigt nöjd om ni vill veta.;)

 (Finns att köpa på Tullhuset.)


Inga kommentarer: