tisdag 11 september 2012

Härliga 2012


Har en jätte spännande höst framför mig!

Ska få bli inspirerad av Wellas nya färger som inte ens kommit ut på marknaden än. Dom som ska inspirera mig och några andra är inte mindre än Thomas Edlund, Hans Nilsson och Björn Axen!
Coolt va?

Den dagen kommer att avslutas med middag och  Clarion hotel Sign.

Sen ska jag bli smörjd av SEBASTIAN den 9 november. ;)
Och bo på hotell igen......

Härliga härliga 2012!!!


Ska passa på att berätta att vi just nu har en kampanj och om man köper ett shampo och balsam från SEBASTIAN så får man en Potion 9 (50ml) på köpet!


Min sjuka håller tyvärr i sig. Är så täppt så jag knappt kan andas.
Jätte jobbigt när jag låg ner i min dotters säng och försökte läsa saga för henne. Jag höll på att kvävas!!!!!
Nässpray?????

Hittar ingen, letar ihjäl mig efter en!


Inga kommentarer: