tisdag 25 september 2012

Detta har hänt....


Jag lever!

Har haft fullt upp med massor! Allt från middag med Wella/Sebastian chefen som  berättade att jag har blivit handplockad som ambassadör för Sebastian. Så den 9 november ska jag på utbildning med Hans Nilsson!!!!
Wow, han är "typ" min idol!;))))

Jag har ordnat kalas för min son hela helgen och båda dagarna har det avslutas med en "vuxen fest". ;))))

"Min 6 -åring!"  


Perfekt till helgens kalas anlände min beställning från "POMP DE LUX".
Älskar deras kläder och det gör min dotter med! Hon skrek högt av glädje när hon fick sin glitter kjol i sina händer! ;)))  


I helgen var min älskade brorson på besök!!!! Så söt så faster smälter!!!! 



Den stora överraskningen kom igår när min dotter hälsade på mitt jobb. (Min man är pappa ledig på måndagar...)
Berättar från början:

Över ett samtal mellan min man och dotter igår morse vid frukostbordet beslöt sig min man genast för att göra min dotter till världens lyckligaste tjej!

Ja.....Hon var sååååå glad och stolt igår så hon gav ut minst 10 glädje tjut!!! Hon hoppade och skuttade, dansade och skrattade av lycka. Sedan stod hon vid spegeln där emellan och tittade på sina fina örhängen.
Hahahahh, ja hennes önskan gick verkligen i uppfyllelse!

Idag har vi haft "expert" besök av Veronika från MD formulation. En lyckad dag i högt tempo!
Kunder har fått expert råd på både  hud och smink. Jätte uppskattat och jag och Denice pratar redan om vi ska ta in henne nästa år igen!:)




Inga kommentarer: