måndag 20 augusti 2012

Äntligen funkar datorn igen...




Fest frisyr.

Har gått några dagar. Min dator har inte riktigt varit på min sida....
Har kanske bloggat för mycket tidigare?

Frisyren på bilden gjorde jag i helgen. Kunden på bilden skulle ha på sig en "grekisk gudinna " liknande klänning, så jag tyckte denna enkla frisyr passade henne. Denice sminkade självklart kunden och herre min gud vad vacker hon blev!

(Tyvärr har jag inga efter bilder .)


Nu har vi äntligen fått in Id Bare Minerals sminket! Som jag längtat!!!



Har t om varit så duktig så jag handlat på mig MD Formulation för hudens bästa! Nu ska jag få LYSTER igen!

Jag och Denice skrattade åt varandra igår när vi berättade för varandra hur hon tog hand om sitt hår och jag om min hud....Och då är vi sååååå nära vänner så vi borde ha tjatat hål på varandra om hur man sköter sitt utseende.....
Båda har varit sååå DÅLIGA på att sköta oss. SKÄMS!

Andra saker som jag borde ta tag i är träningen. SUCK! Har inte tränat sen i maj..... Inte en muskel kvar.
Men i september tänkte jag börja igen. (Hoppas jag.) Just nu är det bara jobb, jobb, jobb!


Håll utkik efter nästa STYLE MAGAZINE där vi på Made by kommer vara med!




Inga kommentarer: