torsdag 5 juli 2012

Sommarlov!

Som ni märker så är jag inte så flitig på att skriva just nu. Kommer att försöka mig på ett "sommarlov" från bloggen! Tyvärr har jag ju en åder som måste hävda sig och synas hela tiden så det här blir lite en utmaning för mig!;)

Det har varit MYCKET med det nya jobbet. Vi försöker dra ihop alla trådar som slutligen ska bli en salong.Självklart gör jag och min kompanjon den dryga vägen genom att undersöka saker noggrant fram och tillbaka så vi slutligen kan bestämma oss för olika företag.....Vi hoppas ju hela tiden att vi har gjort det BÄSTA valet! Hahahah, är detta en tjej grej eller? Tyvärr har jag inge förtroende för säljare......Dom har alltid en baktanke.

Det positiva i det hela är att jag och min kompanjon faktiskt kommit varandra ännu närmare.Fast vi står och drar oss i håret mellan uppgifterna så skrattar vi hjärtligt åt varandra mellan varven.
Jag har aldrig varit vännen som ringt varje dag.....(kan lätt känna mig kvävd om jag umgås med samma människa varje dag...)Kan nu faktiskt känna att det känns konstigt om Denice och jag inte har pratat på en dag??? En ny upptäckt i mitt vuxna liv.

Helt plötsligt är hon inte bara min vän, kompanjon utan en del av mitt liv.





Denice man och min man grillar och skålar för våran nya partnerskap.;)


Fantastisk duktiga kockar till män vi har!;) 



Inga kommentarer: