tisdag 17 juli 2012

På väg....

Jag och min man har monterat upp sex stycken blyunga speglar idag! Pust och stön, bland det drygaste jag gjort. Speciellt när det inte finns några instruktioner till och det kommer ett paket med 2000 olika muttrar, skruvar och annat jocks som man inte vet vad man ska ha till!?!?
Ett av hålen som vi skulle skruva i var fel borrat från fabrik.....Jag tror vi höll på med samma spegel i tre timmar!!!!!
Jag kan säga att ännu en gång har jag och min man ställts på prov......
Men vi har också lärt oss att bita ihop och inte svära åt varandra HELA tiden.;))))

Speglar och stolar är på plats och nu kan man se att det är en frisörsalong inne i lokalen.
Jag har tagit lite bilder idag, men jag tänkte vänta lite med att visa dom.

 Hemsidan är snart klar. Redan imorgon kväll kommer ni att få tillgång att tjuvtitta på den . Som sagt den är inte riktigt klar, men jag vet att många är nyfikna på hur den ser ut så imorgon skriver jag ut adressen.


GOD NATT!


Inga kommentarer: