onsdag 18 juli 2012

Inspiration!

Vad tråkigt det är när man inte kan sova! Har varit vaken sen 03.00.........har kokat ägg, ätit vattenmelon, gått igenom varje pryl på Ikea, googlat efter inspiration till salongen, hår, mode och annat.

Suck....

Det positiva är att jag hämtat hem massvis med ideer. Nu är jag såååå sugen på att börja jobba igen. Inte med hammare och borr som jag gör just nu men med hårfärg och sax. Igår hade jag nämligen färg kurs med Diana Bäcklund som jobbar för Hårologi. Jätte spännande att jobba med nya färger!!! Kommer även köra på mina gamla vanliga säkra kort,Wella.

Jag är super taggad!!!!!


Det som inspirerar mig just nu är det här:












2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt, tyvärr skulle jag behöva en rejäl omgång löshår! Ser fram emot öppnandet av Er salong :)

Unknown sa...

Hahaha! Du är så välkommen så!:)