lördag 14 juli 2012

Gröna Lund

I natt vid tre tiden vaknade både jag och min man av att grannens bil larm hoppade igång! Ja, sen kunde inte vi somna om. Efter att gått igenom alla vänner på facebook och läst en rad bloggar så runt halv sex somnade vi.Vaknade två timmar senare av att min dotters mage kurrade efter frukost.....Pust och stön men det var bara att gå upp.

Som tur var morgonen fantastisk med blå himmel och sol.


Så morgonen började med en kopp kaffe på trappen.


Istället för att vara hemma och klippa gräsmattan som egentligen var dagens projekt tvingade jag med hela familjen till Gröna Lund. ja, ni läste rätt. TVINGADE..... Min familj älskar att vara hemma. Speciellt min son!!! Inget som lockar förrutom kompisar och bad.
Men jag gav mig inte.


Det visade sig att det blev en helt fantastisk dag tillsammans. T om Phille tyckte det blev lyckat!!!
- Mamma det blev faktiskt roligt, fast jag inte ville åka till Stockholm från början sa han med ett leende.
Hans ord VÄRMDE SÅ i mitt hjärta!


Inga kommentarer: