söndag 15 juli 2012

Du är fantastisk!

Jag är glad att jag lever fortfarande....Vid det här laget borde min man ha strypit mig redan. Men han måste ha världens bästa tålamod!
Man hinner ställas inför olika tester i livet när man varit ihop ett tag. Han har lärt mig att köra bil.....Han satt lugnt bredvid och förklarade hur jag skulle göra och jag satt bredvid med tårar, vredes utbrott, avslitet hår och försökte köra.

Vi åkte på våran första semester till Egypten. Behöver jag skriva mera??? Jag blev magsjuk. Inte vilken magsjuka som helst, utan den värsta sorten.

Jag blev gravid. Hormonerna bara sprutade i kroppen.Oftast var jag glad men det pendlade mellan gråt och skratt. ;)Jag födde vårat första barn.

Vi gifte oss. Visst är det fantastiskt att gifta sig, men jag planerar inte ett bröllop till. Nej, nej! Trodde vi skulle skilja innan giftemålet. ;)


Andra barnet kom. Tid,inga pengar, ingen träning, jobb, jobb, jobb, sökandet efter "huset" höll ta kål på mig!
Medans min man ryckte på axlarna och sa att det kommer att ordna sig. Finns ingen som har det lätt i små barns åldern menade han på.

Livet är en enda stor berg och dalbana. Det går upp och ner, det svänger snabbt, , det går långsamt upp men snabbt ner och tvärtom...

Någonstans på vägen har allt detta samman fört oss ännu närmare. Plötsligt klappar vi varandra på axlarna och vi vet att " vi grejar" det .

För varje "prov" vi utsatt oss för så har jag flippat och J står lugnt och tittar på.
-Det går över gumman.....

Jag är glad att han inte har strypt mig än......


Varför jag skriver detta idag är för att vi ställt oss inför ett ytterligare ett prov. Jag ska öppna salong. Jag är aldrig hemma. J sköter familjen.
Han har också snällt ställt upp och göra våran hemsida efter mina önskemål. Pust och stön....

Men han är otrolig min karl,han grejar allt!


Tyvärr har jag nog legat sist på hans favorit lista  dessa dagar när vi jobbat med hemsidan.  Jag är bara glad att vi klarat av detta OCKSÅ tillsammans.....


Du är min STYRKA.
Du är FANTASTISK!!!!









Inga kommentarer: