söndag 24 juni 2012

Fullt ös!


Det är slut på lugna helger, kvällar och andra fritids luckor i mitt liv! ;) Skämt och sido, jag klämmer in trevligheter också.
I dag har jag och min kära kompanjon varit på IKEA och shoppat en liten bråkdel av allt vi måste handla in till våran nya salong.....

Vi hade två fulla vagnar med hyllor,luckor och annat som skulle få in i en bil. Vi kliade oss i huvudet och började planera ett smart upplägg. Jag är så nöjd över våran planering och hur vi uttnyttjade minsta lilla yta i bilen så allt fick plats, så jag fick lov att ta kort på det!!! Vi fick t om över insyns skyddet på milimetern!!!! 
Våra män skulle bli såååå stolta om dom såg detta!!!
Efter några timmars arbete så var det bara hem och fixa till sig.
Lite söndags fest hos några vänner på Annedal väntade. 

Vi blev bjudna på sååååå GOD MAT OCH EFTERRÄTT!!!
Vi är så lyckligt lottade med goa  vänner som kan matlagning!:) 

LIVET ÄR FANTASTISKT!!!! (när man är mätt i magen!;) )



Inga kommentarer: