onsdag 16 maj 2012

Trött mössa!!!

Det ska bli skönt med lite ledighet imorgon. Hoppas på en morgon PW för att ha hela dagen fri för att umgås med familjen. Kanske blir det lite hopp i den nya studsmattan? Det ser ut som en cirkus ute på våran tomt just nu.... Studsmattan är ingen snygg inrednings detalj, men ungarna är över lyckliga....och det var ju därför vi skaffade hus och tomt för att ungarna skulle vara ute och leka på den. Så drömmen om en tomt som är hämtade från någon inrednings tidning är ju bara att glömma några år till! Idag fick jag för första gången prova på MARK LYFT! Det är första gången jag gör det, så vi gick mest igenom den tekniska biten så jag inte ska skada mig. Mark lyft instruktionen stod Carina Isakssons man för. Alex som han heter berättade att dom som tränar marklyft vill kunna lyfta tyngre för varje gång dom utför denna övning. Jag trodde först inte på honom. Men underdagen så har mina tankar bara legat på: " Undrar vad jag kan lyfta nästa gång? Tänk om, kanske, varför inte...??????" Så nästa gång jag träffar Alex ska jag minsann visa att jag har blivit ÄNNU STARKARE!!! Min kropp är helt slut efter denna dag så nu blir det dusch, sen sängen!

Inga kommentarer: