tisdag 15 maj 2012

Klump i magen....

Alla mina dagar är inte bra dagar. Visa dagar är tyngre än andra och andra lättare än dom som var jobbiga. Sen finns det dom dagar som solen står som högst och skiner på mig hela dagen.Dom tycker jag om fast det är dom jobbiga jag lär mig av...Jag har burit på en stor klump i magen i dag. Det är mycket som rör sig i mitt huvud. Saker som är bra och saker som jag inte kan styra och saker som bara som ska passeras. Men i kväll släppte klumpen när jag fick bekräftat att saken som gällde var O.K och kan nu sova i lugn och ro. Så skön känsla när självförtroendet sakta kommer tillbaka och huvudet klarnar och tankarna kan fortsätta till något annat....
Lite bilder från fortsatt skiss för en blivande brud.... ( en nära vän fick vara min prov modell idag!)

Inga kommentarer: