onsdag 30 maj 2012

10 år tilsammans!


Det finns inget som kan få mig så glad på jobbet som när en kund överraskar en med blommor!

Tack kära Jessica!!!

Det är så att jag har klippt Jessica i 10 år, så hon och jag har 10 års jubileum!

Hahaha, fantastiskt att en del hänger kvar i mig så länge! Det värmer i mitt hjärta! :)




I dag har jag tränat med Carina! Det behövdes kan jag säga......Efter fyra dagars uppehåll från träning så var det inte nå roligt att ställa sig på vågen!!! Bara fyra dagar tänker ni????

 Men fyra dagar i ren frosseri visade vågen 3 kilo upp!!!
Så imorgon bitti så ska jag börja med mina Power walks igen! Så jag kan kissa ut all vätska jag samlat på mig under helgen......

Det är tur att min kropp svarar ganska snabbt på träning så om några veckor eller kanske nån vecka så hoppas jag att jag ser ut som vanligt igen!;)


Nästa gång jag skriver så ska jag avslöja min kommande framtid för er!

STOR KRAM!










Inga kommentarer: