söndag 29 april 2012

Möhippa!!!

I går hann jag inte skriva något för först jobbade jag och sedan var det MÖHIPPA för hela slanten!  Jätte trevligt med spa, god mat och gott att dricka. Vi avslutade kvällen med skön musik på Hattfabrikens dans golv!



Jag mötte upp "möhippe gänget " nere vid kajens fik där vi åt lunch. Den blivande bruden behövde fyllas på med lite energi efter att fått fightas med en kille på BK Rapid! Tyvärr missade jag hennes fight, men alla säger att hon var grymt bra! :)


Sedan var nästa stopp "Hässlö spa". Där vi alla drack bubbel och fick 25 minuters massage. 


Sedan åkte vi hem till en av mina kollegor för att festa vidare. Där bjöds det på grillade ribbs, grillade kycklingvingar och annat smått och gott!!!


Min kollega har en fantastisk smak för inredning! Älskar hennes hem, helt i MIN SMAK!!!!


SNYGGT!!!!


SNYGGT!!! 


Och sedan har vi en trevlig inhyrd kock i ett snyggt kök!


Party galna tjejer som vi är, slutade kvällen på Hattfabriken.....Eller för mig slutade det där....Dom andra åkte tillbaka hem till kollegan min och festade vidare....Och åt upp dom sista ribbsen!!! :)


Blivande bruden och hennes "STALKER"!!!! Jag skratta så jag höll på att göra på mig!!! Denna killen var inte den ända. Hon hade en hel del beundrare efter sig! =)
Men snart är hon gift.

Inga kommentarer: