tisdag 10 januari 2012

SAKNAR....

Blev så inspirerad i helgen av min väns sambo som älskar musik att börja lyssna på klubb musik igen!
Älskar att dansa hela natten lång till bra musik som ruschar genom mina ådror och får igång min puls till max! Älskar att känna basen från stereon som slår mot kroppen och som får min kropp i trans. Önskar för ett ögonblick att jag dansar hejdlöst på nån schysst nattclub jag besökt i ett varmt land. Hong Kong, Barcelona, Bangkok,New York, Nice....
Gud, vad jag saknar nattlivet, drinkarna," dans svetten", pulsen, människorna, friheten, oansvaret......

Men det är klart, det finns inge bättre att komma hem till ett par små utsträckta armar och ett leende som är lika brett som ansiktet och som ropar : MAMMA!!!!

Jag fortsätter att drömma här framför datorn med hörlurarna i mina öron.....dunk,dunk,dunk.....

Inga kommentarer: