fredag 13 januari 2012

Mitt tandläkar besök...



Nu kan jag erkänna att jag inte har varit hos tandläkaren på ca 10 år. Knappt att min egen man ville pussa på mig längre! Han är VÄLDIGT noggran med sina egna och barnens tänder!
Jag är väldigt stolt att säga att jag klara mig från hål!!! Det ända var att ett gammalt hål som jag har, har själva lagningen försvunnit på.Så jag måste tillbaka snart och fixa det.... Både jag och min man trodde jag skulle komma hem med 10 hål och massa tänder utdragna, så jag känner mig NÖJD!
Det bästa av allt var betalningen. Hur billigt som helst.......IDAG... 210 KRONOR BARA! =)
Tydligen hade jag samlat på mig massa års rabatter. (450 kr)  Så jag sa det:
- Vi ses om 10 år! För då har jag ju hunnit samlat på mig nya sponsringar från staten och tandläkar besöket blir billigt och bra! =)




Inga kommentarer: