torsdag 12 januari 2012

Tandläkar besök väntar!

God morgon!

Jag laddar denna fredags morgon med SWEDISH HOUSE MAFIA. (Antidote) Barnen och min man har redan åkt iväg.Nu sitter jag med två ägg och en kaffe. MUMS! Klockan 8.50 ska jag vara hos tandläkaren....Har inte varit hos en tandläkare på X antal år. Kan inte skriva ut hur många år för då skulle folk svimma!
(Tänderna sitter ju iallafall kvar......)

Nästa vecka då...då....då ska jag börja träna igen! Jag har ingen våg hemma. Men jag brukar ha byxorna som mått band. När kärleks hantagen börjar hänga utanför byxkanten....då...då....då är det dags!
Sedan är det dags att lägga om kosten igen. Slut på allt godis ätande och annat socker intag! Maten har jag ingen problem med eftersom jag nästan bara äter grönsaker, fisk och inte så mycket kolhydrater. Men GODIS och sällskaps fika är min last!
Brukar gå ganska snabbt för mig att komma tillbaka, så jag är inte så orolig.
 Ha en härlig fredag!



 Efter två veckors träning från min förra "comeback" som varade i två månader"..........Hm....Ska försöka hålla min tränings vilja "lite" längre denna gång. ( Om jag kommer igång nån gång.)

Inga kommentarer: