fredag 27 januari 2012

HEJ FREDAG!

Jag måste vara stans tröttaste människa. Kom inte upp i morse heller! Hörde inte att J och ungarna stack iväg i morse...Tur att jag börjar 10 idag.
 Menningen är att jag har "friskvård=träning" på morgonen. Men jag är så sjukt trött. NÄsta vecka blir det i uppdrag att köpa vitaminer, för jag tror att jag har vitaminbrist i någonting.

Som sagt, ingen träning idag. I kväll är det tjej kväll. Jag och några gamla gymnasie vänner ska samlas hemma hos en av tjejerna och äta och dricka  lite.
Sen får vi se om det blir utgång? Det verkade som några var sugna på det.Jag får nog lov att känna efter hur rygg och kropp mår först ....
Men jag spottar inte i glaset för d heller.....=)

Dagens coolaste morsa:






Dagens knäppaste frisyrer:






Dagens sötaste smycke:



Inga kommentarer: